tiistai 7. elokuuta 2012

FagePage is BACK!!!

Olen täällä taas teidän kiusananne.. ;) Niin, päätin siis aloittaa taas blogiin kirjoittelun. Mulla tää toimi aiemmin niin mahtavana motivaattorina, että sama ottaa taas paras motivaattori käyttöön! Lopputkevät ja kesä oli/on ollut hirveetä kiirettä, niin jäi kirjoittaminen. Sitten tuli vähän muutakin soppaa, niin ei sitten jaksanut keskittyä enää tähän.

Kesäkuun loppuun jaksoin vielä treenailla, mutta sitten tuli heinäkuu ja reissu vanhempien luo. Se oli kohtalokas reissu se, nimittäin mun kuntoilulle. Se vaan jäi! En koko heinäkuun aikana tainnut liikkua urheilumielessä kertaakaan ja se jos mikä on ahdistanut. Nyt sitten oon vajaat pari viikkoa pyöritellyt asiaa mielessä..mutta tullut vaan venytettyä aloittamista. Tällä viikolla se inspis kuitenkin vihdoin löytyi, tai oli sitä inspistä jo aiemmin löytynyt, mutta sain viimeisetkin tsempit. Muutamalta eri henkilöltä oon saanu kehuja tästä blogista ja se sitte sai mut päättämään, että nyt se alkaa taas. :)

Niimpä kaivoin pölyisen puntarin sänkyni alta ja kaivoin laatikon uumenista mittanauhan. Positiivinen yllätys oli se, että paino ei juuri ollut noussut. Odotin vähintään viiden kilon painon nousua. Vyötäröön oli tullut lisää vain yksi sentti.. :) Ahteri oli saanut vähän enemmänkin senttejä..hehe.

Jostain syystä, mulla on taas ollut hirveen pinnassa tunne, että mulla on liikaa ylimääräistä. Salilla käyminen on maailman ihaninta, mutta kun on tuota ylimääräistä (etenkin käsissä), niin mitenpä ne tulokset sitten näkyy? No ei mitenkään ku ei ne lihakset sieltä pääse näkymään.. :) Tästä siis päädyin siihen, että nyt en heti aloita ainakaan täysillä salihommia.. Aloitettakoon siitä, että sais sitä ylimääräistä pois. Eli, aamulenkit tyhjällä vatsalla plus pari intervallitreeniä viikossa! Makean syömistä pitää nyt kans alkaa kunnolla rajoittamaan, kun on tullut päästettyä taas se valloilleen. Sitten, kun muutama kilo on karistettu ja olen kutakuinkin tyytyväinen kroppaani, aloitan salitreenit. Ja ai että, uhoan jo nyt teille lukijaiset, tulee olemaan niin mukavan näköiset lihakset loppuvuodesta. ;)

Napsasin tuolla huippukamerallani (eli puhelimen kameralla) pari kuvaa. Pystyy sitten taas vertailemaan, että mitenkä tässä edetään. Kuvia kytätessäni huomasin ilokseni, ettei se kuukauden makoilu niin kamalan paljon ole kuitenkaan kerennyt tuhoja tekemään..kuvittelin, että tilanne on paljon pahempi.
Taitaa tuo mun armaan puhelimen kamera vääristää..ainaki peilin kautta oon leveämpi, mitä tuon kuvan mukaan. :)
Piti vähän pullistellakin. ;) Ja ei ne kaikki lihakset ookaan hävinny! Alaselästä kyllä huomaa hyyyyvin hyvin helposti, että makoiltu on..


3 kommenttia:

Outi kirjoitti...

Kivaa taas päästä lukemaan sun blogia! :)

Marble kirjoitti...

Miten satuinkaan tuolta kirjanmerkeistä katsastamaan blogisi. Kiva yllätys että oot takas taas! :)

Inky kirjoitti...

Voi että, ihanaa kun te vielä muistatte mut!!! Hih. :) Piristi päivää mukavasti. ;)