maanantai 20. elokuuta 2012

FagePage was sick..

Että siihen kaatu se mun kuntoilun aloitus.. :D Olin toissa viikon torstaista viime viikon torstaihin aika kaameessa flunssassa. Vähänhän tuo meinaa vieläki yskittää ja nokka olla tukossa.. Oli maailman sitkein flunssa kyllä. Yleensä kestää pari päivää vaan se pahin osuus, mutta nyt oli viikon.. Mä keksi sellasenki säännön, että herkkujen syöminen on sallittua sairaana. :)

Tänään siis kuitenkin on alkanut jälleen mun ns. normaali elämä. Itseasiassa testaan nyt vaihteeksi Fitfarmin superdieettiä, joka kestää kuusi viikkoa. Ruoka- ja liikuntapuoli molemmat kuntoon siis. :) Viikonloppunahan tietenkin pidin huolen siitä, että söin varmasti tarpeeksi paljon herkkuja varastoon.. Mun tarkoitus ei ole ehkä vetää tätä "superdieettiä" ihan puhtaasti. Enemmänkin haluaisin vaan päästä taas siihen rytmii  taas mukaan. Syödä ja liikkua säännöllisesti. :) Muut superdieettiläiset varmaan ois vihaisia lukiessaan tämän.. Jos mun tekee mieli ihan järkyttävän paljon mieli karkkia joku viikonloppu tässä kuuden viikon aikana tai tapahtuu jotain erityistä, niin ihan varmasti herkuttelen. Kirjoitin joskus sillon tän blogin aikojen alussa, että en tuu koskaan luopumaan herkuista..ja olen samaa mieltä edelleen. ;)

Kyllä mä taas eilen mietin kaupassa, että on se terveellinen ruoka kallista. Sain ostettua muutaman päivän ruuat ja maksoin itteni kipeeksi! Toivon sydämeni pohjasta, että rahavarat riittää tän kuun loppuun asti, eikä tarvisi rahan takia jättää tätä dieettiä kesken.

Eka päivä siis mennyt hyvin, itsestä tuntu ihan normaalilta päivältä. Tosin, maitorahkaan mukka ei ollutkaan makeutusnestettä. Yhyy. Ja se, että mulle ei millään meinaa enää liha upota. Söin jauhelihaa lounaalla, päivällisellä kanaa. Oksennusrefleksi! Yök. Ei ollenkaan tehny mieli, väkisillä napsin kananpaloja..jäi pari syömättä, anteeksi. :) Sama ongelma on oliiviöljyn kans, ei oikeen nykyään saata sitäkään syödä. Toivottavasti menee PIAN ohi. :)

Tähän dieettiin kuuluu liikunan osalta siis neljä lihastreeniä ja neljä aerobista treeniä viikossa. :) Tarkotuksena olis, että saisin tehtyä aammusella tyhjällä mahalla nuo airopiset. Enkä jaksanu lähtä aamulla lenkille, ku oli niin kammottava sää. :D Huomenna sitten. ;) Lihastreenin tein kotosalla kuitenki, oli ihan hyvä ohjelma kyllä. :) En vaan tiedä, oonko kadottanu tekniikan vatsarutistuksissa ja maastavedossa.. En oikeen saanu tuntumaan niitä, vaikka kyllä vatsarutistuksissa pitäisi periaatteessa oikealla tekniikalla saada liike tuntumaan ilman painoa..mun siis. :D Kesäkuussa tein kyllä vatsarutistukset painojen kans, niin voisko se kuitenki siitä olla..hmm..en tiedä.

Tästä postauksesta tuli nyt kyllä ihan järjettömän tylsä..turhaa löpinää vain. Mutta tulipahan päivitettyä. :) Muistatteko te vielä sen sinisen blogin mikä mulla oli? Mä muistan ja mulla on hirveä ikävä sitä! Haluaisin niin kovasti sen taustan takas, mutta tuskinpa se toimii..

Ei kommentteja: